Thursday, November 12, 2009

Vecais LV blogs atslēgts / My old LV only blog is deleted

Jau agrāk rakstīju, ka blogs.lv bija kļuvuši alkatīgi, tāpēc visu vecā bloga saturu pārcēlu šurpCouple of years ago I wrote about blogs.lv asking money for viewing my old blog. That was the reason of moving here all my entiries of my first (LV only) blog.
http://nex-aeterna.blogspot.com/2007/12/veck-un-iemotk-bloga-vairs-nav-one-blog.html

Tagad mēģināju intereses pēc to apskatīt vēlreiz, bet izrādās, ka mans lietotāja vārds nex tiek piedāvāts jauna bloga veidotājiem.
OK, pēdējais ieraksts bija pirms pāris gadiem ar paskaidrojumu, kāpēc tā, un šī bloga adresi. izskatās, ka lēmums pārcelt visu blogu šurp ir bijis ļoti pareizs. Latviešiem uzticēties nevar. Arī šī bloga backup kopiju derētu pieglabāt lokāli. Katram gadījumam...
Today I tried to look at it. Just for curiosity. I see that my user name nex is offered to make a new blog.
OK, my last post there was about 2 years ago and contained explanation of its discontinuation and a link to this blog. It seems that it was a very right desision to move all my blogs here in this one. Never trust latvians.
I should backup this blog somewhere offline, too. Just in case...

No comments: