Friday, June 17, 2011

Negatīvistu sviests

http://mosties.org/ieraksti/1323/
Lapā ķibele, neņem pretī šādu komentāru visā pilnībā:

Man arī iekrita acī tie 25%. Ja es būtu "oligarhs", uztaisītu 2 ofšorus un firmas daļas sadalītu, piemēram, 20% 5% :)
Tiem 20% un 5% ofšoriem nebūtu jāatklāj, ka aiz viņiem ir "oligarhs" nex. Līdz ar to neviens to nevarētu pierādīt (izņemot manu atzīšanos) un man paredzētā kriminālatbildība faktiski nav pietiesājama.

Caurums priekšlikumā? Man šķiet, ka jā. Es teiktu, nevis 25%, bet 5% un vienalga cik procenti, ja daļu vērtība pārsniedz 100000EUR - jāatklāj.
"Oligarhiem" ir n-tie ofšori uz radu, draugu un paziņu vārdiem? Protams. Tikai nevienam nevar uzticēties TIK ļoti kā sev - pat sieva var piekrāpt. Par piekrāpšanu nositīsi - mierīgi, tikai tad tas ofšors ar visu tajā ieguldīto būs neglābjami zudis. Bet citi baidīsies piekrāpt.
Tāpat, ja uzticamais paziņa, uz kura vārda ir ofšors, pēkšņi pārskrienas Rīgas maratonā vai neuzmanīgi šķērso gājēju pāreju un nomirst...

Kāpēc tomēr atbalstīju esošo iniciatīvu? Parasts letiņa balsojums par "labāk tā kā nekā".
Jap, "oligarhs" var sadalīt tos savus 25% pa vairākiem ofšoriem, reģistrēt uz citām personām u.tml. apiet šo nosacījumu, BET apiešana ir paliels un darbietilpīgs process, kas sevī ietver arī diezgan lielas izmaksas (taisi nu lieku ofšoru un vajag vēl 1 uzticības personu) un liekus riskus. Tās tomēr ir jaunas neērtības "oligarhiem" - lai taču viņiem tiek!

P.S.
Atkal jau nianse, ka letiņi nekur neiesaistīsies, ja lieta un vieta, kur iesaistīties, nav perfekta. Mīlīši, nu nav nekas šajā pasaulē perfekts. Būtu tā kā laiks pierast.

No comments: